عسکر شاهی مدیر عامل فولاد یزد:این را بدانید فولاد یزد اهل تبانی نیست و حنطه دروغ می گویدو باید ثابت کند

یزدفردا :سرویس ورزشی "مهدی جاور خبرنگار یزدفردا :حنطه سرمربی ابومسلم مشهد  در گفتگویی که با خبرنگاران پس از بازی با  فولاد یزد دریزد داشت با تاکید بر ادعاهای خود مبنی بر درخواست تبانی فولاد یزد در سال گذشته تاکید کرد

در همین رابطه  صالح عسکر شاهی مدیر عامل فولاد یزد در گفتگو با خبرنگاریزدفردا اظهار داشت : حنطه دروغ می گوید وی سال گذشته بدون هیچ دلیلی به جراید و سایت ها اظهار داشته بود  که فولاد یزد با ما تماس تلفنی گرفته و قصد تبانی برای ماندن داشته است

مدیر عامل فولاد یزد افزود:زمانی که  ما به این تهمت و حرفهای بی خودی او معترض و شاکی شدیم، این سر مربی محترم نتوانست از حرفی که زده ،دفاع کند و تنها  با حرفهایش ما را محکوم به تبانی کرده است .

عسکر شاهی در ادامه تاکید کرد: ما در حال حاضر نیز  می خواهیم حنطه مدارک لازم بابت حرفی که زده را رو کند و آمادگی رودر رو شدن با وی را داریم.

وی افزود: پرونده این ماجرا از سوی فولاد یزد  تا روشن شدن قضیه باز است و از حنطه به خاطر حرفهایی که زده است ،نمی گذریم.

عسکر شاهی افزود:مهمترین مدرک ما مصاحبه های وی در سایت ها و خبر گزاری ها است که نمی تواند آنهارا کتمان کند. مدیر عامل فولاد یزد در پایان تاکید کرد : این را بدانید فولاد یزد اهل تبانی نیست و حنطه دروغ می گوید.و باید ثابت کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا